dimarts, 22 de setembre del 2009

NOVA BRIGADA DE LA UNA A LA RAAN. NUEVA BRIGADA DE LA UNA A LA RAAN

Després d’assistir aquest últim cap de setmana a una capacitació a la seu de Managua de l’AEPCFA, una nova brigada de la UNA, Universitat Nacional Agrària, de Nicaragua, integrada per vint joves estudiants, acompanyats per Orlando Pineda i demés components de l’equip tècnic de l’Associació, han partit cap a Waspam, Río Wangki-Coco, RAAN, avui dilluns, 21 de setembre, per tal de recolzar les feines d’alfabetització.
Amb aquesta brigada s’han superat ja els 200 brigadistes de diferents universitats nicaragüenques que al llarg d’aquest any 2009 s’han enamorat i han participat en l’alfabetització de les diferents comunitats del Río Coco. Més de 200 joves universitaris que han donat un pas al front per “donar-ho tot sense demanar res a canvi”
¡ADELANTE BRIGADISTAS!
----
Después de asistir este último fin de semana a una capacitación en la sede de Managua de la AEPCFA, una nueva brigada de la UNA, Universidad Nacional Agraria, de Nicaragua, integrada por veinte jóvenes estudiantes, acompañados por Orlando Pineda y demás componentes del equipo técnico de la Asociación, han partido hacia Waspam, Río Wangki-Coco, RAAN, hoy lunes, 21 de septiembre, para apoyar los trabajos de alfabetización.
Con esta brigada se han superado ya los 200 brigadistas de diferentes universidades nicaragüenses que a lo largo de este año 2009 se han enamorado y han participado en la alfabetización de las diferentes comunidades del Río Coco. Más de 200 jóvenes universitarios que han dado un paso al frente para “darlo todo sin pedir nada a cambio”.
¡ADELANTE BRIGADISTAS!