dimecres, 3 de setembre del 2014

VOLS COL·LABORAR?

(a continuación en castellano)

CRIDA A LA PARTICIPACIÓ SOLIDÀRIA
Et convidem a participar en un projecte de micromecenatge de l’edició d’un llibre i la campanya de presentacions a càrrec dels autors: Orlando Pineda i Sebas Parra. Et demanem tant la teva col·laboració econòmica com la difusió.

FES CLIC AQUÍ: http://www.verkami.com/locale/ca/projects/9173   

Amb aquest correu iniciem una nova etapa de l’Associació d’Educació Popular Carlos Fonseca Amador, AEPCFA-Girona, que culminarà el proper 23 d’agost de 2015 amb la celebració del 35è aniversari de la gran Cruzada Nacional de Alfabetización de Nicaragua. Recentment hem creat, juntament amb diversos organismes i persones, una Comissió pro celebració del 35è aniversari de la CNA, oberta a tothom que vulgui cooperar en aquest tema. Aprofitant la campanya de presentació del llibre El sueño que fue. Un relato sobre la alfabetización en Nicaragua farem una crida a la participació en una brigada, a l’agost de l’any vinent, per tal de celebrar la victòria del 23 d’agost.

Al llarg d’aquests mesos intentarem mobilitzar tots els organismes i persones solidàries amb Nicaragua i, especialment, amb la lluita del seu poble per l’Alfabetització i l’Educació Popular. Ens agradaria comptar amb tu. Si per qualsevol causa no vols continuar rebent els nostres correus fes clic a l’enllaç Unsubscribe que hi ha al final d’aquest correu. En qualsevol cas, moltes gràcies per la teva atenció.

¡Puño en alto! ¡Libro abierto!

salut!

Sebas Parra. AEPCFA-Girona

LLAMADO A LA PARTICIPACIÓN SOLIDARIA
Te invitamos a participar en un proyecto de micromecenazgo de la edición de un libro y la campaña de presentaciones por los autores: Orlando Pineda y Sebas Parra. Te pedimos tanto tu colaboración económica como la difusión.

HAZ CLIC AQUÍ: http://www.verkami.com/locale/es/projects/9173   

Con este correo iniciamos una nueva etapa de la Asociación de Educación Popular Carlos Fonseca Amador,  AEPCFA-Girona, que culminará el próximo 23 de agosto del 2015 con la celebración del 35 aniversario de la gran Cruzada Nacional de Alfabetización de Nicaragua. Recientemente hemos creado,  junto con diversos organismos y personas, una Comisión pro celebración del 35 aniversario de la CNA, abierta a quienes quieran cooperar en este tema. Aprovechando la campaña de presentación del libro El sueño que fue. Un relato sobre la alfabetización en Nicaragua haremos un llamado a la participación en una brigada, para agosto del año que viene, para celebrar la victoria del 23 de agosto.

Durante los próximos meses intentaremos movilizar todos los organismos y personas solidarias con Nicaragua y, especialmente, con la lucha de su pueblo por la Alfabetización y la Educación Popular. Nos gustaría contar contigo. Si por cualquier causa no quieres continuar recibiendo nuestros correos haz clic en el enlace Unsubscribe que encontrarás al final de este correo. En cualquier caso, muchas gracias por tu atención.

¡Puño en alto! ¡Libro abierto!

¡salud!

Sebas Parra. AEPCFA-Girona